Шкода, колего, але у Вашому випадку "краткость" виявилася надзвичайно далекою родичкою таланта зрозуміти цінність проектної технології навчання. Шкода, що Ви не завдали собі праці розібратися, що таке проект і продовжуєте, як свідчать приклади опублікованих Вами робіт, активно практикувати застарілі традиційно-репресивні методи навчання в стилі "вчитель питає і задає - учні відповідають і виконують". Мені дійсно дуже шкода згаяної Вами можливості навчитися дійсно актуальних і продуктивних здобутків сучасної педагогіки... Тим більше шкода, що я бачу притаманний Вам розум... Однак я бачу й найгіршого ворога педагога - байбужість і небажання вчитися нового... Проте, "contra spem spero" - без надії сподіваюсь що колись Ви відкриєте свій розум для нового!
Шкода, колего, але у Вашому випадку "краткость" виявилася надзвичайно далекою родичкою таланта зрозуміти цінність проектної технології навчання. Шкода, що Ви не завдали собі праці розібратися, що таке проект і продовжуєте, як свідчать приклади опублікованих Вами робіт, активно практикувати застарілі традиційно-репресивні методи навчання в стилі "вчитель питає і задає - учні відповідають і виконують". Мені дійсно дуже шкода згаяної Вами можливості навчитися дійсно актуальних і продуктивних здобутків сучасної педагогіки... Тим більше шкода, що я бачу притаманний Вам розум... Однак я бачу й найгіршого ворога педагога - байбужість і небажання вчитися нового... Проте, "contra spem spero" - без надії сподіваюсь що колись Ви відкриєте свій розум для нового!
Краткость сестра таланта!
ОтветитьУдалитьШкода, колего, але у Вашому випадку "краткость" виявилася надзвичайно далекою родичкою таланта зрозуміти цінність проектної технології навчання. Шкода, що Ви не завдали собі праці розібратися, що таке проект і продовжуєте, як свідчать приклади опублікованих Вами робіт, активно практикувати застарілі традиційно-репресивні методи навчання в стилі "вчитель питає і задає - учні відповідають і виконують".
ОтветитьУдалитьМені дійсно дуже шкода згаяної Вами можливості навчитися дійсно актуальних і продуктивних здобутків сучасної педагогіки... Тим більше шкода, що я бачу притаманний Вам розум... Однак я бачу й найгіршого ворога педагога - байбужість і небажання вчитися нового...
Проте, "contra spem spero" - без надії сподіваюсь що колись Ви відкриєте свій розум для нового!
Шкода, колего, але у Вашому випадку "краткость" виявилася надзвичайно далекою родичкою таланта зрозуміти цінність проектної технології навчання. Шкода, що Ви не завдали собі праці розібратися, що таке проект і продовжуєте, як свідчать приклади опублікованих Вами робіт, активно практикувати застарілі традиційно-репресивні методи навчання в стилі "вчитель питає і задає - учні відповідають і виконують".
ОтветитьУдалитьМені дійсно дуже шкода згаяної Вами можливості навчитися дійсно актуальних і продуктивних здобутків сучасної педагогіки... Тим більше шкода, що я бачу притаманний Вам розум... Однак я бачу й найгіршого ворога педагога - байбужість і небажання вчитися нового...
Проте, "contra spem spero" - без надії сподіваюсь що колись Ви відкриєте свій розум для нового!