Powered By Blogger

суббота, 14 февраля 2015 г.

Модуль 10

У цьому модулі було обговорено як використовувати різна техніки поставки запитань, та було створено веб сайт http://gimnaziadubno.meximas.com/

3 комментария:

  1. Шкода, колего, але у Вашому випадку "краткость" виявилася надзвичайно далекою родичкою таланта зрозуміти цінність проектної технології навчання. Шкода, що Ви не завдали собі праці розібратися, що таке проект і продовжуєте, як свідчать приклади опублікованих Вами робіт, активно практикувати застарілі традиційно-репресивні методи навчання в стилі "вчитель питає і задає - учні відповідають і виконують".
    Мені дійсно дуже шкода згаяної Вами можливості навчитися дійсно актуальних і продуктивних здобутків сучасної педагогіки... Тим більше шкода, що я бачу притаманний Вам розум... Однак я бачу й найгіршого ворога педагога - байбужість і небажання вчитися нового...
    Проте, "contra spem spero" - без надії сподіваюсь що колись Ви відкриєте свій розум для нового!

    ОтветитьУдалить
  2. Шкода, колего, але у Вашому випадку "краткость" виявилася надзвичайно далекою родичкою таланта зрозуміти цінність проектної технології навчання. Шкода, що Ви не завдали собі праці розібратися, що таке проект і продовжуєте, як свідчать приклади опублікованих Вами робіт, активно практикувати застарілі традиційно-репресивні методи навчання в стилі "вчитель питає і задає - учні відповідають і виконують".
    Мені дійсно дуже шкода згаяної Вами можливості навчитися дійсно актуальних і продуктивних здобутків сучасної педагогіки... Тим більше шкода, що я бачу притаманний Вам розум... Однак я бачу й найгіршого ворога педагога - байбужість і небажання вчитися нового...
    Проте, "contra spem spero" - без надії сподіваюсь що колись Ви відкриєте свій розум для нового!

    ОтветитьУдалить